Nog maar twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jasper Heer - WaarBenJij.nu Nog maar twee nachtjes slapen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jasper Heer - WaarBenJij.nu

Nog maar twee nachtjes slapen

Door: Jasper & Anne

Blijf op de hoogte en volg Jasper

13 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Beste mensen,

Overmorgen is het zo ver, dan vertrekken wij naar Vietnam. Dinsdagavond 22.00 uur vertrekken we vanaf Schiphol en vliegen we via Abu Dhabi naar Ho Chi Min City (Saigon), onderin Vietnam. We komen daar lokale tijd om 19 uur aan en hebben dan voor twee nachten een hostel geboekt. Het hostel lijkt een beetje op een wasserette op de foto's en we moesten maar liefst 1,20 aanbetalen per nacht (10% van de totale kosten!), maar het heeft hele goede recensies dus we zijn benieuwd.
Na twee nachten vertrekken we naar de Mekong Delta, een gebied langs de rivier de Mekong, waar we lokale marktjes enzo zullen bezoeken met een georganiseerde trip. We slapen in een homestay, waarschijnlijk een bungalow aan het water.
Langzaam zullen we omhoog trekken langs de kust, deels per trein, deels per bus, en uiteindelijk eindigen met twee trips naar het mooi bekend staande Sapa en Ha Long Bay. We vliegen dan de een na laatste dag weer terug vanaf Hanoi naar Ho Chi Minh en op 11 mei zullen we weer thuis komen.
We willen weer een blog gaan bijhouden en hopen af en toe wat te kunnen posten!

• 13 April 2014 - 12:21

Matthijs:

Veel plezier!!!

• 15 April 2014 - 21:44

Alise:

Klinkt als een goed plan!! Heel veel plezier!!

• 16 April 2014 - 19:37

PaP:

Veilig aangekomen!!

• 16 April 2014 - 20:58

Anita En Kees:

hoi Jasper en Anne,
    Ziet er goed uit.
    Veel plezier en goede reis gewenst!
    hartelijke groet,
    Anita en Kees

• 17 April 2014 - 13:25

Ria:

Hoi lieverds,

Eerst even checken: hebben jullie mijn e-mail gehad?

Hoe is de stad Ho Chi Minh??

Alvast een hele mooie tracking toegewenst, liefs Mam.

• 18 April 2014 - 22:09

Lyda:

Heerlijk hoor, zo'n vakantie in een heel andere cultuur. Geniet ervan en veel mooie foto's maken.